SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Friday 2 April 2010

Din Beramboi meninggal dunia..

Salam semua..

Sorry lambat update, memang tak sempat nak update memandangkan kerja aku banyak minggu ni..Yang mengejutkan aku pagi tadi, aku mendapat berita mengenai Din Beramboi meninggal dunia sekitar jam 2 pagi oleh seorang sahabat yang bekerja dengan akhbar tempatan..Terkejut jugak sebab aku rasa semalam baru aku ada terbaca mengenai Twitter beliau di blog seseorang..Allah lebih sayangkan Din..

Menurut sahabat aku, Din Beramboi menghembuskan nafas terakhir sekitar jam 12.30 malam..Jadi pagi tadi aku pun beli Harian Metro, memang betul info yang diberitahu..

Kepada semua rakan², marilah kita bersama sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham Din Beramboi..Semoga dia ditempatkan bersama orang² yang dirahmati Allah..Sunyi sudah konti radio Era pagi² tanpa beliau..

4 comments:

Hanim Mahali said...

terasa kehilangan sgt... sedih... (T_T)

mamawana said...

Alfatihah....sedey walau kenal muka dia kat paper and TV jer. Suatu kehilangan..Allah swt lebih menyayangi beliau.

Cikgu Aini said...

al-fatihah.. jodoh, pertemuan dan ajal dan maut di Tangan Allah s.w.t

hans said...

al-fatihah

Related Posts with Thumbnails