SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Monday 5 April 2010

Pertama dan terakhir..

Salam semua..

Pertama & terakhir, macam tajuk lagu kumpulan Rusty Blade la plak..Tapi kali ni aku bukan nak story pasal lagu, aku nak story pasal pertama & terakhir..

Apsal plak pertama & terakhir..? Sebab aku nak sharing pasal ABPBH malam tadi..Meriah tak..? Penuh warna-warni & lip-lap²..ABPBH yang berlangsung malam tadi diselubungi kesayuan di sebalik wajah² ceria..

Pertama & terakhir ni aku ceritakan tentang pencalonan yang diterima Allahyarham Din Beramboi..Siapa sangka ini adalah pencalonan pertama buat dirinya & yang terakhir jugak..? Din meninggalkan kita saat namanya sedang berada di puncak, pasti meninggalkan kesan mendalam buat kita..Perasaan sayu dapat dilihat dari text ucapan Aznil yang juga merupakan antara insan yang paling dekat dalam hidup Din..

Tak lupa jugak tribute to Allahyarham Ustaz Asri, memang feel la..Tak sangka kita kehilangan permata² seni yang begitu berharga di saat kita mencari bintang² untuk digilap..

Apepun, ABPBH malam tadi memang best..Pengacara memang sempoi cuma aku agak terkilan sikit la bila Shira kerap bermain perasaan sampaikan kita boleh tengok dengan jelas mimik muka Kak Engku nampak marah di akhir² rancangan..Performance dari opening sampai closing memang mantap terutama gandingan Black, Jacqueline Victor & Wings..Finally, dapat jugak aku tengok Wings live in TV selepas sekian lama mereka tak muncul..

Kepada peminat² Search & Wings, kita jumpa di konsert Double Trouble, 1 Mei nanti..!

p/s : aku tengok ABPBH pun sebab nak tunggu Wings perform je..

1 comments:

A N A K - A N A K K U said...

tol tue....sayu jer, tp nasib diorg pandai pilih pengacara..kalau slh plih, mmg out ABBH smlm.....

Related Posts with Thumbnails