SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Thursday 8 April 2010

Jalan² carik makan..

Salam semua..

Mood kursus telah bermula..Nampaknya aku tak habis² kena pergi sini sana..Disebabkan masa yang agak fix, maka seorang rakan dengan baik hatinya telah menapaukan untuk aku makanan ringan..Katanya buat alas perut dalam perjalanan ke lokasi kursus nanti..

Aku pun mula² pelik, apsal la dia kasik aku buah epal dalam kotak

Satu kali donat la..Sedap plak tuh..

Sedap jugak donat tuh, ade perisa durian lagi..Betul² pure rasanya, sudahlah aku ini hantu durian..Yang satu lagi tu ade keju plak, masin² manis..Aku ni bukannye jenis yang biasa beli benda² macam ni, tu yang sekali dah rasa mula la nak terjebak kang..

Apa pun selepas mengharungi kursus pada sebelah siang, aku kembali ke Johor Bahru..Bukan jauh sangat pun Melaka - JB..Lapar la plak, maka aku pun ajak la isteri tercinta singgah makan kat ZZ Corner..Sape biasa lepak situ..? Sup gearbox power punya..Hehee


Lihatlah tempat makan yang simple, konsep makan bersila..Dengan menu² yang membuka selera rakus aku ini..Err, yang murtabak tu aku tapau dari Muar..Bukan order kat kedai ni..Aku order Mee Bandung manakala isteri aku pulak order Mee Sup..Sedap, memang susah nak jumpa mee bandung yang sedap kat JB ni..Buktinya.....


Sedap ke lapar ni ek..?

So, kepada sahabat² yang nak datang ke JB kalau nak carik tempat makan best² tu boleh la contact² kawan² kat JB ni..Nanti pandai² diorang la bawak korang makan kat tempat yang best..

6 comments:

A N A K - A N A K K U said...

sedapnyer big apple tue...adoiyai wat org terliur nie

Wan Zawawi said...

Pehhhh sedap tu,huhu lapar lak bila tengok mee bandung

Hanim Mahali said...

wah, my fav donut big apple.... ^_^

brat2104 said...

gambar nk capai donat:
oit! makan tangan kiri ka?

Air said...

buah epal dlm kotak ek..hahaha lucu2.. :P

Anonymous said...

sedap nye donut itu...

Related Posts with Thumbnails