SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Tuesday 6 April 2010

Semalam..

Salam semua..

Semalam aku menghabiskan masa lepas balik dari kerja dengan aktiviti rumah..Santai² jugak la semalam coz aku balik awal..Sekitar jam 2.30 petang aku dah cabut, mintak half day sebab rasenya dah lama aku tak habiskan masa dengan family tersayang..

Jom kita selongkar ape kebenda yang aku buat sepanjang hari semalam..

Balik² rumah je seperti biasa, aku akan memandikan kucing² busuk ini..Tengok gambar di atas, betapa murungnye wajah mereka seharian tak mandi..Mesti malu kena kutuk dengan kawan²..

Selepas selesai memandikan kucing² maka aku pun mandi jugak..Takkan la nak letak gambo jugak..

On the way menuju ke Tesco Plentong..Masa ni lebih kurang jam 5 petang, keadaan jalanraya agak sesak..Biasa la, time orang balik kerja..Maka bersabar la menghadapi kesesakan..

Membeli barang² dapur di Tesco (bukan nak promote Tesco ok)..Setiap bulan memang wajib la bagi aku untuk membeli barangan dapur di Tesco..Biasanya destinasi aku antara 2 lokasi la, kalau tak Tesco mesti Pasar Borong Pandan..Murah..

Settle beli barang² dapur, perut aku lapar la plak..Maka aku pun pergi la mencari tempat makan yang best..Duduk minum air kelapa, ambik ko gelas dia..Boleh jadik kembung perut aku..


Disebabkan tahap kelaparan melampaui batas kemampuan perut, maka aku pun memesan Kue Teow Kung-Fu..Aku suka makan kat sini pasal kuantiti makanan dia memang melampau banyak..Lepas tu sedap pulak, kalau tak sedap takde maknanya aku nak landing kat sini..

Sebelum

Selepas

Selesai je makan, maka perjalanan seterusnya ialah kembali ke rumah..Macam biasa la, lepak sambil menonton TV sudah..

7 comments:

myQza said...

anak kucing ada lagi tak??

tomei je ygtecik tu!

M a W a D D a H said...

bestnye santai-santai di hari minggu...

Nonny Atika said...

kuet teow kungfu sodap! :)

HaiDa HiDa said...

ske tgk anak2 kucing tpi tak minat nk bela sbb family ada 'asma'.. tak elok tuk kesihatan... tpi, kucing2 yg terbiar tu selalu la bgi2 makan.. :)

green said...

jalan2..cr mkn..
;)

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

comel nye meow..
nk jgk.... sukeeeeeeee

M Y S H I said...

waaah! mandikan kucing hehe =)
urm...ngidam lak nk makan kueytiow kungfu hoho

Related Posts with Thumbnails