SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Sunday 4 April 2010

Hari ini yang hangat..

Salam semua..

Hangat betul hari ni walaupun hujan dari pagi tadi..Bukan hangat ape, hangat dengan program² yang membuatkan aku duduk rumah je sepanjang hari ni..Mungkin hujan jugak antara penyebab aku melepet kat rumah ni..

Hari ni ada Formula 1 kat Sepang, jadi aku pun tak melepaskan peluang menonton dengan lebih dekat lagi..Bukan kat track, tapi depan TV..Kira dekat la tu, kalau korang tengok kat Sepang bukan dapat tengok full-lap pun..Habis tengok F1 pulak, nak standby untuk malam ni punya ABPBH..

Aku difahamkan oleh satu sumber yang menyatakan ada kejutan di ABPBH malam ni walaupun dalam paper semalam kata takde ape² kejutan..Yang penting aku nak tengok perform dari kumpulan Wings je..Korang ingat selama ni aku tengok majlis² ni sebab nak tau sape pemenang anugerah..? Aku just nak tengok live perform dari band² lama je sebab time macam ni je diorang akan buat come back on TV..Nak tengok konsert kadang² jauh sangat..

Apa pun aku harap hari ni memberi keceriaan kepada korang semua, esok datang balik la kusut pasal dah kerja & study..Jangan lupa dapatkan tiket konsert DOUBLE TROUBLE - SEARCH VS WINGS yang akan berlangsung pada 1 Mei nanti..

3 comments:

farah ain said...

ermm..hehe,,duk umah diam2 kadang2 bagus juge:)

HaiDa HiDa said...

btul tu ari ni mmg hangat ngan program kt tv kan.. tpi tak dapat nk tgk sbb xder tv.. huhuhu.. saper yg menang F1.. kalu kt umah mmg tak pernah miss la F1 ni.. tpi mlm ni dh jnji ngan kawan kt taman sebelah nk g tgk umah dia... hehehe..

syah said...

sometimes, best gak duk umah.

Related Posts with Thumbnails