SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Wednesday 10 March 2010

Apakah hadiah perkahwinan yang paling ideal drpd kawan² untuk aina dan kenapa.?

Cik Aina nak kahwin tak lama lagi..Tahniah kepada Cik Aina, tak lama lagi dah bertukar gelaran kepada Puan Aina..

Berbalik kepada tujuan asal bersempena majlis perkahwinan Cik Aina yang akan berlangsung kelak, maka Cik Aina telah menganjurkan contest..So aku pun nak menggatal tangan join walaupun aku tahu ramai yang lagi hebat²..Aku join sekadar nak memeriahkan je..Boleh ye Cik Aina..?

Apakah hadiah perkahwinan yang paling ideal drpd kawan² untuk aina dan kenapa.?

Aku ada 2 hadiah untuk Cik Aina sempena majlis perkahwinan dia nanti..Memang lumrah, aku akan kasik 2 hadiah..Dah terbiasa kot..? Tapi nak ke korang tahu ape yang aku nak kasik..?

Pertamanya aku akan menghadiahkan kepada Cik Aina

HAMPER (tak kira la ape isinya)
Tak kesah la ape pun isinya, at least aku kasik sebagai tanda penghargaan kepada pasangan pengantin..Biasanya aku kasik barang² kegunaan la macam set gelas ke, microwave ke (tapi murah² la)..

Biasanya aku akan selitkan sekali kad ucapan 'Selamat Pengantin Baru'..Kad ni pun special sket la sebab aku tempah khas dari mesin printer aku..Hehee..

Keduanya aku akan menghadiahkan kepada Cik Aina

Yang ni biasenye aku kasik kat sape² pun

Mesti dia akan ingat aku sampai bile²

Jeng Jen
g Jeng
Siapa pernah rasa pengalaman ni..? Ni la hadiah wajib yang aku maksudkan tadi..Meriah woo kasik hadiah jam loceng..Kena pulak aku kasik kat Cik Aina tu dah siap set alarm pkol 2.30 pagi..Mesti meriah pengantin menggali hadiah, silap² dengan mak bapak pengantin skali join..Sebab tu aku kata sape yang dapat akan ingat aku sampai bile²..

Apapun hadiah yang aku kasik, aku mendoakan kebahagiaan Cik Aina & pasangan..Semoga diberikan rezeki berpanjangan, dikurniakan anak² yang comel, semoga berkekalan sampai ke akhir hayat..

Selamat Pengantin Baru

p/s : aku wish awal² takut terlupa nanti..

Firman Allah SWT

"Dan kahwinkanlah orang² yang sendirian di antara kamu, dan orang² yang layak (berkahwin) dari hamba² sahayamu yang lelaki dan hamba² sahayamu yang perempuan..Jika mereka miskin, Allah Maha Luas (pemberian-Nya) lagi Maha Mengetahui.."

(Surah an-Nur : 32)




3 comments:

cha said...

haha hadiah jam loceng mmg terabik.buatnya dia tak bukak lg kotak pastu puas nk bukak sume hadiah carik kt mane bunyi haha :P

Lelaki Ini said...

memang cik aina x lupe la sampai bile².. :D

Aina Rahman said...

jgn bg sy hadiah jam loceng yang disetkan masanya pd jam 2.30..hahaa. kacau daun je nanti tuuu..hahaha

Related Posts with Thumbnails