SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Monday 15 March 2010

Gitaris Malaysia paling power pilihan anda..

Korang semua layan muzik Rock..? Kepada brother² & sister² yang membesar sezaman dengan aku, korang mesti layan rock punye..Tapi tak tau la kalau korang tak layan..

Entry aku kali ni nak buat poll sikit tentang siapa gitaris tempatan pilihan korang yang power pada pendapat korang..Power tu dari segi scaling, picking technique, power & speed, bukan dari segi hensem atau tak..Hehee..

Siapakah pilihan korang, sila vote kat comment aku ye..

Antara calon²nya ialah :

Joe Wings

Hillary Search

Shahrul Ekamatra

Awang BPR

Sham Kamikaze
Man Keedal Lefthanded


9 comments:

CIKGU NAMAN said...

Ahmad Nawab xde ek?hehe

Wan Zawawi said...

aku pilih man kidal la bro,cara dia main gitar memang mantap

Murni Alfathunnisa said...

minat rock jugak...tp tak fanatik la..pasal guitarist tk reti...sama je tgk diorang 'goreng'..hehe

Lelaki Ini said...

n@m@n : sejak bile plak Ahmad Nawab main gitar ni bro..?

wazy : man keedal ek..? power²..

siti : same ke semua..? cuba dengar betul²..kembali ke zaman rock ye.. :p

Nine said...

hillary ang mantop...hehe

Che Li said...

hillary ang la...sape lg..

Cik Siti Yang Indah said...

gua psl rock....mmg layan...perghhhh..

lipsroses | Simple But Elegant said...

perhh gua ada gitar ibanez..tp tk bleh jd mcm dorang...hampehh

Cikgu Khairul Arif said...

search!!

Related Posts with Thumbnails