SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Wednesday 10 March 2010

Hujan jugak akhirnya..

Alhamdulillah..Selepas sekian lama cuaca panas terik, hari ni hujan turun dengan lebatnya sejak awal pagi lagi..Patutlah aku liat semacam je nak bangun pagi hari ni..

Dalam kemalasan aku pergi kerja pagi ni, bisik hati kata kenapa la kene kerja pagi ni..Kalau ikutkan nak aje aku tido sampai pagi esok..

Hari ni, 10hb Mac 2010, berita yang menarik perhatian aku ialah berkenaan kisah skuad Harimau Muda yang kene tipu oleh FAM..Kesian betul, ape punye gimik la FAM dah buat..Canang cerita sana sini bukan main dahsyat, hakikatnya cuma lawan persahabatan je..

myMetro | Meh sini!

Link di atas ni pulak ialah titah DYMM Sultan Pahang selaku Presiden FAM memanggil orang yang bertanggungjawab meletakkan situasi skuad Harimau Muda ke kancah penipuan ni..Bagus jugak, sekurang-kurangnya kasik sedar sikit..

Kalau asyik isu sini sana, sampai bila la bola sepak kita nak kembali ke zaman kegemilangannya..? Bila la aku nak tengok skuad Malaysia dalam Piala Dunia..?

0 comments:

Related Posts with Thumbnails