SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Monday 22 March 2010

Sekali kena tagged la plak..


Salam semua..

Satu kali aku dikejutkan oleh Cik Adah bile terbace komen dia kat shout box aku..Biar betul aku kena tagged..? Pemes sangat ke aku ni..? Takpe la, at least aku mengucapkan ribuan terima kasih kepada Cik Adah yang sudi nak tagged aku..

1) Siapakah diri anda di rumah..?

Saya merupakan seorang suami kepada isteri, lelaki yang penyabar, penyayang, ceria & sayangkan kucing..Gila dengan muzik rock & kereta..Peminat setia Bumiputra Rockers & perosak industri muzik Tanahair..

2) Siapakah diri anda di samping rakan..?

Seorang sahabat & pendengar setia..

3) 5 benda yang anda idamkan tapi belum tercapai..

--> Toyota Caldina (bile la nak dapat ni)
--> Nak hantar mak ayah naik haji (Insyallah tahun depan)
--> Ada firm/company sendiri
--> Nak anak (baru ada 1 anak angkat)
--> Nak kahwin lagi (mampos kalau bini aku bace)

4) Siapakah nama pasangan anda..?

Oh..Biarlah rahsia..

5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda tak suka tentang pasangan anda..?

Takkan aku nak cerita..Cuma yang paling top, aku tak suka kena membebel.. :p

6) Bila tarikh anda couple..?

Takde kapel², kawen je terus..

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda..?

Ketika telan panadol..

8) Lagu tema cinta anda..

Dari sinar mata - Bumiputra Rockers!

9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda..?

Entah ek..semua pun ok je..

10) Tag 10 rakan anda yang lain

--> wazy (best pren ni..raja rempit simpang renggam)
--> nine (rakan sesenget aku)
--> eikasyaza (org yg suka jogging kt blog aku)
--> shasha (banyak contest baru aku tau sebab merayap pi blog dia)
--> cik aina (inspirasi aku banyak datang dari blog dia)
--> p3 (nyakat je kejenye)
--> arieza (contest pertama aku join anjuran dia)
--> 1D Boyz (rajin dia baca entry aku)
--> white eve (tak tau pesal aku nak letak dia)
--> cik ailebiu (yang ni pun rajin singgah blog aku)

10 comments:

Seri said...

ahahahha..la xkan xdek idea kot?....cakap ah...sbb cik whiteEve ni...comel ke...kiut ke...kihkihkih... (^^)y

Lelaki Ini said...

eii..pasannye dia.. :p

Seri said...

jap2..mne tau kter duk pt.raje niy? confius niyy
(ahli nujum ke mamat niy?? )

(o_O')

Lelaki Ini said...

Wahahaa..

cik aiLebiu said...

hoho..wokehh akan dibuat nnti..tengkiu~

Wan Zawawi said...

Hoho kene tagged la ahaks,meh usha sini

http://www.wazy84.com/aku-kene-tagged/

p3perak said...

Alaaa... nak jwb ke brO??
p3 nak delete blOg dah..
hehehe..

next time p3 buat bila ada blOg baru..

Lelaki Ini said...

hah..delete blog..?
habis la..xde can la nak menang rm100.. :D

Seri said...

hoho...da siap wat tag...and..this entry...sepesel untuk ko ye...di sebabkan aku xdapat nak gitau kat shoutbox ko yg "chomel" tuh...so aku gtau kat cni http://cikklawa.blogspot.com/2010/03/lelaki-iniko-memang-sengal.html

Lelaki Ini said...

uh eve, tajuk itu x dapat ku terima langsung.. :(

Related Posts with Thumbnails