SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Sunday 21 March 2010

Kucing korang takut vacuum cleaner..?

Salam semua..

Nak sharing sikit la ngan korang..Kucing aku si Tompok tu takut gile dengan vacuum cleaner..Aku rasa la majoriti kucing takut dengan vacuum..

Ada sekali dia nampak vacuum, terus dia terkam, pukul² dengan tangan..Vacuum tak sakit, tapi dia la yang sakit..Lepas tu terus lari menyorok bawah katil bilik aku..Aku terpaksa la simpan vacuum kat tempat yang agak tersorok dari pandangan dia..

Aku dah simpan vacuum pun dia masih takut² nak keluar..Dia keluarkan kuku, bulu meremang tegak je, kena pujuk², rasuah kasik makan baru la dia nak keluar..Tak boleh blah aku tengok dia..

Start dari hari tu, setiap kali aku nak vacuum rumah je mesti dia lari jauh²..Hahaa..Kucing korang ada tak tabiat macam tu atau yang pelik² lagi..?

2 comments:

Anonymous said...

same la, sume kucing sy takut vacuum cleaner...
walaupn x on vacuum 2, tp klau nmpak, msti kucing2 sy lari...
hahaha~~~

Pena Crystal said...

kucing ii tak makan ikan.hak hak hak.Gila pelik kan kuceng tak makan ikan tapi sebab dari kechik dah diajar makan makanan kering cam friskies so die dah bo layan dah ikan2 neh.idung die tak peka ngan bau ikan.haisshhh.

Related Posts with Thumbnails