SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Wednesday 10 March 2010

Karaoke - Kegilaan aku..

Kejap lagi nak balik kerja dah, dok memikirkan ape aktiviti malam ni..Yang pastinya apa yang bermain di kotak fikiran aku ialah 'karaoke', aktiviti kegilaan aku sentiasa..Hehee..

Aku memang sangat suka men'sumbang'kan suara yang dah sedia sumbang..Bukan sebab nak tunjuk bakat, tapi dah hobi aku..Nak buat macam mana, tabiat aku sejak kecik..Kalau dulu nak karaoke selain kat rumah, mesti pergi kedai² makan yang ada open karaoke..Segan² gak mula² tu, tapi lame² dah hilang dah segan tu..Sekarang dah tak payah segan² sebab dah ade karaoke dalam kotak (k-box)..Murah pun murah, 1 lagu RM1..Nyanyi la sampai hilang suara..


Dalam aku plan punya plan, tiba² ada kawan aku sudah forward 1 video kat aku..Aku pun usha la, rupa²nya video masa aku men'sumbang'kan suara kat kenduri kahwin adik dia dulu..Rase² korang la, boleh masuk AF tak..? Ataupun kena undi keluar..? Kasik share la walaupun aku tau sumbang habis..

Tolong vote sama ada korang suke atau tak kat comment box aku ye..Bukan shout box tau..Kalau ok, lepas ni boleh la aku men'sumbang'kan suara kat kenduri kahwin Cik Aina pulak..


1 comments:

^lurve_purple^ said...

uu.. gempak2..

wpon suare sebijik mcm penyanyi asal...

ai laaiikk..

nie klu msok af.. saye akn pastikan saye undi anda 30 henget sehari.. nanti claimn blik.. =p

Related Posts with Thumbnails