SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Wednesday 24 March 2010

Pergh, menang Award la plak..

Nampaknya blog aku sudah kene terjah sama Encik Fatah la..

Terjah bukan terjah kosong beb tapi terjah sebab nak kasik aku

AWARD!


Rase macam tak percaya la plak bila blog aku yang baru setahun jagung (kalau jagung tu dah setahun, blog ni sebulan pun tak sampai) telah diperkenan untuk menerima AWARD dari Encik Fatah..Terima kasih banyak² aku ucapkan..

Tapi aku pun ada listing mereka² yang turut layak menerima AWARD ini..Bagi kategori Top Blogger 2010, calon²nya adalah :-
  1. Wazy
  2. Nine
  3. Eikasyaza
  4. White Eve
  5. P3Perak
  6. Adah
  7. Cik Yana
  8. Perantau London
  9. Cenderawasih
  10. Uda Cun
  11. Fia
  12. Korang semua yg melawat blog ni..Korang adalah yang terbaek!
Syarat²nya mudah je..Tak payah jawab soalan..

Ape yang perlu korang buat ialah :

  • Thanks & link to the person that gave you award..
  • Past this award onto 12 blogger's you've recently discovered and think are fantastic..
  • Contact and let them know they've won the award..
p/s : yg bawah ni aku copy-paste je..malas nak menaip.. ;p

0 comments:

Related Posts with Thumbnails