SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Tuesday 9 March 2010

Kisah lembu melintas highway

Gara² lembu melintas kat highway, berlaku pulak kemalangan maut membabitkan 3 kenderaan..Kejadian berlaku di kilometer 445, lebuhraya utara-selatan awal pagi semalam mengakibatkan seorang maut di tempat kejadian..

ANGKAT...anggota polis mengangkat mayat wanita yang maut dalam kemalangan di hadapan SMT Teknik Sungai Buloh, semalam. REMUK...kereta Perodua Viva yang terbabit merempuh lembu di Lebuhraya Utara-Selatan dekat susur keluar Rawang arah utara, semalam.

Ni namanya malang tak berbau..Siapa sangka tengah² highway boleh ada lembu nak melintas..? Maka kita perlu lebih berhati-hati la tak kira di mana pun kita memandu..Sekarang ni kemalangan nak jadik bukan kira tempat..

Kadang² kalau kita terlalu hati² pun orang lain pulak buat hal..Macam² hal sekarang ni..Apa² pun kepada pemandu² berhemah, berhati-hati di jalanraya..Elakkan kemalangan, jadiklah orang yang cermat..

p/s : dulu aku pun nyaris² nak sebat babi hutan melintas kat jalan Kota Tinggi - Desaru..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails