SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Saturday 27 March 2010

Earth Hour Malaysia 2010


Malam ini, seluruh Malaysia diminta memadam lampu untuk 60 minit atau 1 jam bagi membuktikan betapa sayangnya kita kepada bumi ni..Aku nak explain panjang lebar pasal Earth Hour ni pun bukannye aku reti sangat..So, support je la bagi menunjukkan yang diri ni sayangkan bumi..

Jadi tepat jam 8.30 malam ini aku akan memadam lampu kediaman aku selama sejam sambil di tangan ini menggenggam parang panjang..Mane la tau kot² ade perompak yang mengambil kesempatan, tetak aje kalau langkah masuk sini..

Sekiranya aku nak keluar ronda² town, aku akan pastikan lampu kereta aku jugak dipadamkan bagi menyahut seruan kempen tersebut..Semangat punya pasal, elakkan jadik macam gambar di bawah je la..


p/s : Walaupun kempen Earth Hour menyeru kita memadamkan lampu, jangan pulak memandu pun tutup lampu..Tu namanya carik pasal..

3 comments:

Wan Zawawi said...

bergelap la kita selama sejam,tapi takpe ,demi menyokong kempen ni,jom sama-sama padamkan lampu

Lelaki Ini said...

@wazy : ko tutop cc ko sejam la..

hans said...

xnak lah join

Related Posts with Thumbnails