SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Wednesday 10 March 2010

Makhluk pelik muncul di tepi pantai..


Maha kuasa Allah SWT, macam terpegun aku bila bukak email yang dihantar dari seorang sahabat tadi..Baca tajuk email tu ingatkan gambar² hantu ke, jin ke ape, rupa²nya gambar 1 makhluk aneh yang dikatakan ditemui oleh orang ramai di pantai kepulauan Welsh.. Kat bawah ni aku share dengan korang gambar² yang dikirimkan sahabat aku melalui email..Aku pun tak pernah jumpe makhluk macam ni..


Ada beberapa ahli bijak pandai mengatakan makhluk ini adalah dari spesis udang & lobster yang dipanggil Crustacea..Tapi takde pulak rupe macam udang..



Agak² korang la kalau masa² tengah berkelah muncul makhluk ni, apa korang buat ek..?

5 comments:

Lelaki Ini said...

testing 1 2 3..

Amir said...

menarik;)

*nape dye memanjang camtu ah?

Lelaki Ini said...

ntah aa..kawan pun pelik tengok makhluk ni..

ummi syifa & auni said...

time berkelah jmpa bnda ni?? mau nyer lari...huhuuu...

maha besar kuasa ALLAH SWT...

Unknown said...

wa buat cool jew bila jumpa benda ni,cuma bukak langkah seribu jew..

Related Posts with Thumbnails