SELAMAT DATANG KE BLOG INI | SILA TINGGALKAN PESAN & JEJAK ANDA DI SHOUTBOX UNTUK KUNJUNGAN BALAS | TERIMA KASIH | JOM SERTAI CONTEST : APA SAYA NAK BUAT KALAU DIBERI RM100

Thursday 18 March 2010

Kaki wayang : Evolusi KL Drift 2 - Tengok iklan macam best, tak sabar nak tunggu tayangan..


Sinopsis

Perlumbaan kehidupan Zack dan Sham masih belum berakhir..Zack bukan lagi pelumba haram seperti dulu, tapi dah jadik professional drifter..

Selepas kemalangan yang di alami dalam KL Drift 1 dulu, Sham bukan lagi drifter sebab kakinya dah cacat & berjalan dengan bantuan tongkat..Peristiwa lampau & keadaan dirinya yang cacat menghantui diri Sham..

Dalam kalut² plak muncul seorang awek bernama Aleeya yang juga seorang professional drifter.. Aleeya ni jeles dengan kehebatan Zack di litar lumba..

Joe yang dipanjangkan usia selepas terselamat daripada kemalangan maut masih lagi berdendam dengan Zack..Parut kat muka dia menguatkan lagi azam dia untuk menghapuskan Zack & konco²nya..

Ery sebagai orang kanan Joe juga berdendam dengan Zack sebab kawan baiknya Karl dipenjarakan..Selain dari memburu Zack, Joe nak menguasai seluruh perniagaan dadah di KL..

Inspektor Kamal mengesyaki beberapa siri kematian penjenayah dilakukan oleh Joe..

Selebihnya kena tengok sendiri la kat panggung wayang terdekat sebab aku sendiri pun belum tengok..

p/s : sumber dari http://evolusikldrift2.com/

3 comments:

Cik Siti Hajar said...

huh...i dah lama tak g jejak panggung..


uhuukkk;'(

Lelaki Ini said...

@butterfly : jejakkan la kaki anda ke panggung.. :D

Azni Aziz said...

betulll nampak iklam cam best. x sbr nak tunggu 25 mac.

Related Posts with Thumbnails